Sunday, October 21, 2007


گفتی که می بوسم تو را
گفتم تمنا می کنم
گفتی اگر بیند کسی
گفتم که حاشا می کنم
گفتی ز بخت بد اگر ناگه رقیب آید ز در ؟؟
گفتم که با افسونگری او را ز سر وا می کنم
گفتی که از بی طاقتی دل قصد یغما می کند
گفتم که با یغما گران باری مدارا می کنم
گفتی که پیوند تو را با نقد هستی می خرم
گفتم که ارزانتر از این من با تو سودا می کنم
گفتی اگر از کوی خود روزی تو رو گویم برو؟؟
گفتم که صد سال دگر امروز و فردا می کنم

گفتی اگر از پای خود، زنجیر عشقت وا کنم؟؟
گفتم زتو دیوانه تر، دانی که پیدا می کنم

3 comments:

Anonymous said...

Check this out:

http://www.youtube.com/watch?v=0Gah6O5wBp0

Azin said...

can someone just tell me why this guy's got this famous??
agha abdloreza akhe ba in tab-e latif goosh nade be ina;)

Anonymous said...

من هم مثل تو فکر می کردم. یعنی فکر می کردم این بابا الکی معروف شده. بعد دیدم نه، کسی که این همه کار داره و زیر و بم موسیقی ایرانی رو بلده و بعد داره می بینه این موسیقی در کجا به موسیقی غرب (بلوز)نزدیک میشه جدی تر کارهاشو گوش کردم. اگه موسیقی سنتی ایرانی گوش کرده باشی می تونی تفاوت کارشو بفهمی. مهم ترین تفاوت موسیقی نامجو این که شعر-محور نیست. بیشتر آوا-محور است.یعنی اصالت با صدا هاست نه کلام.البته با تمام این تفاسیر تو می تونی از موسیقی اش لذت نبری.
شاد و آزاد باش